CD is feeling better!

28 maart 2019 - Turangi, Nieuw-Zeeland

Donderdag 28 maart, Turangi

Na een avond en nacht met regen klaarde het vanmorgen op en ben ik eerst met Count Dooku gaan toeren. Toch wel spannend hoor, maar gelukkig niets raars meer gehoord. Ik ben links en rechts afgeslagen, heb extra rondjes over de rotonde gemaakt, langzaam gereden en ik hoorde niets. En dat was op zich best raar, want de afgelopen tijd kraakte en piepte er altijd wel iets. Dus misschien zat ‘m gister iets dwars en is het nu over;-)

Bij de plaatselijke I-site nog meer folders gehaald en tezamen met alle info van internet werd ik langzamerhand gek. Zoveel keuzes, wat lijkt me leuk, hoe ligt het op de route etcetera. Ik moest er even uit, dus maar weer aan de wandel. Naar het beginpunt van de Tongariro River Trail gelopen, waarvan ik een stuk gedaan heb. De hele route is veertien kilometer, maar dat risico wilde ik niet lopen met de donkere luchten en regenvoorspelling. Via een uitzichtpunt wandelde het lekker langs de rivier en door het bos, waarna ik de swingbridge van Major Jones heb genomen om weer aan de ‘goede’ kant van de rivier uit te komen. Via een mooie villawijk kwam ik weer in Turangi uit.

Terug op de camping heerlijk buiten gezeten en toch nog even aan het rondneuzen geweest. Ik heb besloten om het net als op het Zuidereiland te doen. Niet ver van te voren plannen, gewoon zien hoe het loopt. Dan kom je de mooiste dingen tegen! Ik zit hier wel in een gebied met veel thermische activiteit en de Maori cultuur, dus aan enkele toeristische dingen ontkom ik helaas niet. Want ik wil het natuurlijk wel graag zien;-)

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Adrie en Jaap:
    28 maart 2019
    Hallo Ingrid, vandaag ontbijten met jouw verslag, altijd leuk hoor. Weer mooie foto's. Moeilijke keus te maken, als er zoveel moois te zien, ook dat kan lastig zijn.
    Veel plezier verder!!!!!
    Groet Adrie
  2. Margreet:
    28 maart 2019
    Gelukkig geen gekke "bijgeluiden "meer ! Nog vele veilige kilometers met Count Dooku !!
  3. Henriët:
    28 maart 2019
    Als je de kans krijgt een mooie Haka te zien moet je dat zeker doen! Misschien kan je wel meedoen😛