Empty battery

10 april 2019 - Paihia, Nieuw-Zeeland

Woensdag 10 april, Paihia/Kawakawa/Kerikeri

Na een lange nachtrust heb ik ook vanmorgen nog heerlijk gelummeld op de camping. Korte broek aan, stoel buiten gezet, ontbeten, blog van gister geschreven en heerlijk gelezen in het zonnetje aan het water. Eigenlijk bevalt het mij hier wel zo goed, dat ik het weekend ook nog heb bijgeboekt!

Terwijl ik daar lekker onderuitgezakt zat, kwam een dame op mij af die graag opnames met een drone wilde maken. Zij was door de camping ingehuurd om foto’s voor de website en folders te maken. En of ik er op tegen was dat ik eventueel in beeld zou komen. Nou, van grote afstand heb ik er geen problemen mee. Later kwam ze terug of ze een foto van achteren mocht maken, want ik was de perfecte invulling voor relaxen aan het water op de camping. Dus als de komende Nieuw-Zeeland reizigers in de toekomst iets bekends zien: dat kan kloppen:-)

Rond de middag ben ik toch maar weer op pad gegaan, want de stroom was op. Dus moest Count Dooku aan de bak en hebben we wat rondgetoerd in de omgeving. Eerst naar Kawakawa, om de Hundertwasser toiletten te bewonderen. Leuk om even te zien als je toch in de buurt bent, maar verder was er niet zoveel te doen. Dus doorgereden naar Kerikeri, waar ik wat rondgeslenterd en brood gehaald heb. Misschien dat ik een dezer dagen nog terug ga om een wandeling te doen, want het schijnt - historisch gezien - wel een interessante omgeving te zijn. Maar vandaag had ik niet zoveel zin.

Lekker terug naar de camping en de stoelen weer in positie gezet. Morgen word ik om zeven uur ‘s ochtends al opgehaald voor de bustrip naar Cape Reinga. Hier wordt de hele dag regen voorspeld, dus ik hoop maar dat het bij ons droog blijft..

1. Adrie en Jaap:
    10 april 2019
    Een dagje niks doen is ook weleens lekker, beetje uitrusten na al die activiteiten, is ook weleens nodig denk ik, veel plezier morgen!!!!
  2. Simone:
    11 april 2019