Reacties

Reacties 351 - 400 van 465

Naam Reactie Datum
Margreet Jij maakt met je mooie foto's en verhalen wel… 21 feb. '19
Ria Pieper Mooi hoor, mooie foto,s en een prachtig verhaal weer. 21 feb. '19
Willy Hoi Ingrid, wat weer een prachtige foto,s en een mooi… 21 feb. '19
Adrie en Jaap Hoi, Ingrid, als ik je foto's bekijk, is het… 21 feb. '19
Astrid haan Blijft genieten, het mee mogen reizen met jou! :) 21 feb. '19
Aukje Wauw Ingrid, dat ziet er geweldig uit! En ook mooie… 21 feb. '19
Anoek Hey Ingrid, ik zit heerlijk met een kop koffie jou… 21 feb. '19
Simone Ik had nog geen tijd gehad om je verhaal te lezen,… 20 feb. '19
Ingrid Jansen Hoi Hoiiii Ingrid ,ieder keer weer mooie verhalen… 19 feb. '19
Margreet Wow wat jij toch allemaal ziet...… geweldig !!!… 19 feb. '19
Anetta geweldig verhaal en heel herkenbaar weer, de smalle… 19 feb. '19
Natascha Wat is het leuk om elke dag jouw ervaringen te lezen!!!… 19 feb. '19
Adrie en Jaap Niet alleen de foto's zijn mooi maar ook je belevenissen… 19 feb. '19
Dorien Wat een belevenis weer. Ik kijk smorgens direct of… 19 feb. '19
Anita Wat een ervaringen allemaal zeg, GEWELDIG!! Tis maar… 19 feb. '19
Adrie en Jaap Mooie foto's weer. Is die auto jouw "huis"… 19 feb. '19
Adrie en Jaap Hoi, weer mooie foto's. Is die auto jouw "huis"… 19 feb. '19
Marijke Hoe kan dat nou!!?? 19 feb. '19
Esther Ik liep een beetje achter en had ineens veel te lezen,… 17 feb. '19
Marijke Wat een prachtige foto's van strand/zee/luchten! 17 feb. '19
Anetta Oh ja, die keuken op de camping! A trip down memory… 17 feb. '19
Anoek Zoooo dat is nog is een mooie kampeerplek! 17 feb. '19
Feronique Wat een prachtig begin van de dag voor jou en dan… 17 feb. '19
Adrie en Jaap Goedemorgen, ik zit hier te ontbijten met m'n… 17 feb. '19
Henriët Nog een duik genomen Ingrid? 17 feb. '19
Simone Wauw wauw wauw! Nog maar een week onderweg en al zoveel… 16 feb. '19
Margreet Alleen maar mooi - mooi !! Prachtige foto's !… 16 feb. '19
Yvonne jammer dat je het bord "penguins crossing slow… 16 feb. '19
Ria Pieper Mooi plekje heb je daar. 16 feb. '19
Feronique Hey Ingrid, al weer een weekje onderweg en wat heb… 16 feb. '19
Astrid haan Wat een reis Ingrid! Je hebt toch wel een wijze spreuk… 16 feb. '19
Adrie en Jaap Hoi, net een een week weg en ons hier al zoveel moois… 16 feb. '19
Henriët Hoi Ingrid, tijdens de ZAB diensten bespreken we je… 15 feb. '19
Yvonne dit weekend ga ik in een oude atlas kijken of ik je… 15 feb. '19
Ria Pieper Hele mooie reisverhalen Ingrid, ga zo door ben wel… 15 feb. '19
Jeanette Hoi Ingrid, Ik merkte dat ik al dacht ..hè? ik heb… 15 feb. '19
Marijke Wakker worden op een gewone vrijdag in Nederland en… 15 feb. '19
Adrie en Jaap Hoi Ingrid, wederom een mooi verslag en prachtige… 15 feb. '19
Margreet Hahah , tijd te kort.... echt een opmerking voor jou… 15 feb. '19
Anetta In Hampden hebben we ook op een camping aan zee gestaan.… 15 feb. '19
Mam Hoi Ingrid. 2blogs, das dubbel genieten. Fijn om zo… 15 feb. '19
Annet Dalhuisen Hoi Ingrid, het is hier half 7 in de ochtend en ik… 15 feb. '19
Anita Wat mooi geschreven weer, WoW geniet steeds weer van… 14 feb. '19
Anoek Geweldig hoe je ons allemaal meeneemt op jou indrukwekkende… 13 feb. '19
Hammy Wat een prachtige omgeving waar je verblijft Ingrid!! 13 feb. '19
Feronique Mooie reisverslagen Ingrid, heerlijk om mee te lezen!… 13 feb. '19
Simone De kiek uut rots😂 met een lach lees ik je verhaal!… 13 feb. '19
Monique Wat een geweldige en indrukwekkende belevenis en reis… 13 feb. '19
Yvonne prachtig landschap, ga zo wandelen in het Reestdal,… 13 feb. '19
Adrie en Jaap Hoi, Ingrid, wat een mooi verlag weer en prachtige… 13 feb. '19

1  « Vorige 4 5 6 7 8 9 10 Volgende »