Reacties
Reacties 351 - 400 van 465
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Margreet | Jij maakt met je mooie foto's en verhalen wel… | 21 feb. '19 |
| Ria Pieper | Mooi hoor, mooie foto,s en een prachtig verhaal weer. | 21 feb. '19 |
| Willy | Hoi Ingrid, wat weer een prachtige foto,s en een mooi… | 21 feb. '19 |
| Adrie en Jaap | Hoi, Ingrid, als ik je foto's bekijk, is het… | 21 feb. '19 |
| Astrid haan | Blijft genieten, het mee mogen reizen met jou! :) | 21 feb. '19 |
| Aukje | Wauw Ingrid, dat ziet er geweldig uit! En ook mooie… | 21 feb. '19 |
| Anoek | Hey Ingrid, ik zit heerlijk met een kop koffie jou… | 21 feb. '19 |
| Simone | Ik had nog geen tijd gehad om je verhaal te lezen,… | 20 feb. '19 |
| Ingrid Jansen | Hoi Hoiiii Ingrid ,ieder keer weer mooie verhalen… | 19 feb. '19 |
| Margreet | Wow wat jij toch allemaal ziet...… geweldig !!!… | 19 feb. '19 |
| Anetta | geweldig verhaal en heel herkenbaar weer, de smalle… | 19 feb. '19 |
| Natascha | Wat is het leuk om elke dag jouw ervaringen te lezen!!!… | 19 feb. '19 |
| Adrie en Jaap | Niet alleen de foto's zijn mooi maar ook je belevenissen… | 19 feb. '19 |
| Dorien | Wat een belevenis weer. Ik kijk smorgens direct of… | 19 feb. '19 |
| Anita | Wat een ervaringen allemaal zeg, GEWELDIG!! Tis maar… | 19 feb. '19 |
| Adrie en Jaap | Mooie foto's weer. Is die auto jouw "huis"… | 19 feb. '19 |
| Adrie en Jaap | Hoi, weer mooie foto's. Is die auto jouw "huis"… | 19 feb. '19 |
| Marijke | Hoe kan dat nou!!?? | 19 feb. '19 |
| Esther | Ik liep een beetje achter en had ineens veel te lezen,… | 17 feb. '19 |
| Marijke | Wat een prachtige foto's van strand/zee/luchten! | 17 feb. '19 |
| Anetta | Oh ja, die keuken op de camping! A trip down memory… | 17 feb. '19 |
| Anoek | Zoooo dat is nog is een mooie kampeerplek! | 17 feb. '19 |
| Feronique | Wat een prachtig begin van de dag voor jou en dan… | 17 feb. '19 |
| Adrie en Jaap | Goedemorgen, ik zit hier te ontbijten met m'n… | 17 feb. '19 |
| Henriët | Nog een duik genomen Ingrid? | 17 feb. '19 |
| Simone | Wauw wauw wauw! Nog maar een week onderweg en al zoveel… | 16 feb. '19 |
| Margreet | Alleen maar mooi - mooi !! Prachtige foto's !… | 16 feb. '19 |
| Yvonne | jammer dat je het bord "penguins crossing slow… | 16 feb. '19 |
| Ria Pieper | Mooi plekje heb je daar. | 16 feb. '19 |
| Feronique | Hey Ingrid, al weer een weekje onderweg en wat heb… | 16 feb. '19 |
| Astrid haan | Wat een reis Ingrid! Je hebt toch wel een wijze spreuk… | 16 feb. '19 |
| Adrie en Jaap | Hoi, net een een week weg en ons hier al zoveel moois… | 16 feb. '19 |
| Henriët | Hoi Ingrid, tijdens de ZAB diensten bespreken we je… | 15 feb. '19 |
| Yvonne | dit weekend ga ik in een oude atlas kijken of ik je… | 15 feb. '19 |
| Ria Pieper | Hele mooie reisverhalen Ingrid, ga zo door ben wel… | 15 feb. '19 |
| Jeanette | Hoi Ingrid, Ik merkte dat ik al dacht ..hè? ik heb… | 15 feb. '19 |
| Marijke | Wakker worden op een gewone vrijdag in Nederland en… | 15 feb. '19 |
| Adrie en Jaap | Hoi Ingrid, wederom een mooi verslag en prachtige… | 15 feb. '19 |
| Margreet | Hahah , tijd te kort.... echt een opmerking voor jou… | 15 feb. '19 |
| Anetta | In Hampden hebben we ook op een camping aan zee gestaan.… | 15 feb. '19 |
| Mam | Hoi Ingrid. 2blogs, das dubbel genieten. Fijn om zo… | 15 feb. '19 |
| Annet Dalhuisen | Hoi Ingrid, het is hier half 7 in de ochtend en ik… | 15 feb. '19 |
| Anita | Wat mooi geschreven weer, WoW geniet steeds weer van… | 14 feb. '19 |
| Anoek | Geweldig hoe je ons allemaal meeneemt op jou indrukwekkende… | 13 feb. '19 |
| Hammy | Wat een prachtige omgeving waar je verblijft Ingrid!! | 13 feb. '19 |
| Feronique | Mooie reisverslagen Ingrid, heerlijk om mee te lezen!… | 13 feb. '19 |
| Simone | De kiek uut rots😂 met een lach lees ik je verhaal!… | 13 feb. '19 |
| Monique | Wat een geweldige en indrukwekkende belevenis en reis… | 13 feb. '19 |
| Yvonne | prachtig landschap, ga zo wandelen in het Reestdal,… | 13 feb. '19 |
| Adrie en Jaap | Hoi, Ingrid, wat een mooi verlag weer en prachtige… | 13 feb. '19 |


- Marijke: Hallo Ingrid, fin dat je…
- Ria Pieper: Fijn dat onze buurvrouw weer…
- Monique: Welkom thuis! Na een fantastische…
- Margreet: Welkom in het zonovergoten…
- Groetjes uit Elim: Goedemorgen Ingrid, Vrolijke…
Alle reacties »